Skip to main content

Digital Marketing Specialist

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Westlogic s.r.o.

Popis zaměstnavatele:

Česká investiční skupina, která se zaměřuje na budování e-shopů v několika evropských zemích. Hledáme nové příležitostí, budujeme vlastní projekty. Investujeme do společností z různých oborů a odvětví. Naše zákazníky oslovujeme prodejními kanály v online i offline prostředí - využíváme naše výrobní, obchodní, marketingové a analytické schopnosti pro budování úspěšných projektů.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Marketing a média

Počet hodin za týden:

Místo výkonu práce: Ostrava

Odměna:

Termín uzávěrky: 30. 4. 2022

Zveřejněno: 21. 1. 2022

Kontakty

Kontaktní osoba: Petr Bednařík

Kontaktní telefon: 737 146 560

Kontaktní email: sodkova@westlogic.eu

Další kontakt: Lenka Šodková

Zajímá Vás online marketing a chcete se v něm rozvíjet? Chcete pracovat na velkých projektech? Chcete se podílet na budování e-shopů v rychle rostoucí české investiční skupině, která působí v 5 evropských zemích? Do marketingového oddělení v Ostravě hledáme vhodné uchazeče na marketingovou pozici Digital Marketing Specialist. U nás budete mít na starost marketingové online kampaně pro jeden velký projekt, který můžete rozvíjet. Pozice je vhodná i pro absolventy. Staňte se součástí velké stabilní společnosti s ročním obratem přesahující stovky miliónů Kč.
 
Popis pozice
Digital Marketing Specialist připravuje, nastavuje a spravuje online marketingové PPC kampaně v systémech Google Ads a Seznam Sklik pro naše e-shopy. Zaměřuje se na výkonnostní i brandové kampaně. Nastavuje kampaně pro YouTube. Pracuje se srovnávači zboží jako je Heureka nebo Zboží. Sleduje novinky a nejnovější trendy ve světě PPC kampaní a srovnávačů. Využívá analytické nástroje jako je Google Analytics pro vyhodnocování kampaní. Sleduje výsledky PPC kampaní, YouTube kampaní a srovnávačů, nastavené cíle a zpracovává reporting.
 
Čemu se u nás budete věnovat?
  • Marketingové PPC kampaně v platformách Google Ads, Seznam Sklik
  • Práce na různých typech výkonnostních i brandových kampaní
  • Práce s rozpočty, sledování útrat, efektivity a výkonnosti
  • Sledování, vyhodnocování a optimalizace kampaní a srovnávačů s ohledem na stanovené cíle
  • Vyhodnocování PPC kampaní v analytických nástrojích jako je Google Analytics
  • Reporting kampaní a srovnávačů
  • Sledování novinek a nejnovějších trendů a využívání poznatků v praxi
Co od Vás očekáváme?
  • Zájem o online marketing
  • Pečlivost a spolehlivost
  • Organizační schopnosti
  • Zájem se vzdělávat a dále rozvíjet
  • Týmová práce
Proč do toho jít s námi?
  • Důkladné zaškolení a pravidelné vzdělávání
  • Velmi přátelský kolektiv a přátelské pracovní prostředí
  • Zaměřujeme se na kvalitu, ne na kvantitu. U nás budete mít na starost pouze jeden velký projekt, kde můžete jít do hloubky
  • Zázemí velké stabilní společnosti, která se zaměřuje na online marketing v 5 evropských zemích a dále expanduje. Roční obrat naší společnosti dosahuje stovek miliónů Kč a proto si můžeme dovolit nové nástroje, technologie a také adekvátně ocenit kvalitní práci lidí.
  • Možnost vyzkoušet si nové inovativní postupy, nástroje a technologie
  • 25 dnů dovolené
  • Stravenkový paušál v hodnotě 1 500 Kč
  • Zaměstnanecké slevy
  • Firemní notebook a další vybavení
  • Možnost dále se vzdělávat v oboru
  • Placené vzdělávací kurzy
  • Rozvoj vlastního talentu
  • Firemní a teambuildingové akce
  • Možnost home office
  • Káva na pracovišti zdarma
Typ práce
  • Plný úvazek
Místo výkonu práce
  • kanceláře v centru Ostravy
O naší společnosti Westlogic
Česká investiční skupina, která se zaměřuje na budování e-shopů v několika evropských zemích. Zaměřujeme se na hledání nových příležitostí, budování vlastních projektů a export. Investujeme do společností z různých oborů a odvětví. Působíme v 5 zemích a aktuální počet zaměstnanců převyšuje 100 lidí. Především klademe důraz na inovace a rádi přijímáme výzvy, které pomáhají posouvat naše limity. Budujeme online projekty v Česku, Slovensku, Polsku, Německu a Rakousku. Naše zákazníky oslovujeme prostřednictvím prodejních kanálů v online i offline prostředí – využíváme naše výrobní, obchodní, marketingové a analytické schopnosti pro budování úspěšných projektů.