Skip to main content

Business Application and Digital Specialist

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: SOUFFLET AGRO a.s.

Popis zaměstnavatele:

SOUFFLET AGRO a.s. je součástí GROUPE SOUFFLET, francouzské zemědělské společnosti, která vznikla jako rodinná firma v roce 1900 a jejíž pole působnosti se pomalu rozšiřovalo z Francie do Evropy a následně celého světa. V dnešní době skupina zaměstnává 7520 zaměstnanců, vlastní výrobní závody jak ve Francii, tak v cizině a její obchodní aktivity jsou rozděleny do devíti divizí: zemědělství, sladařský průmysl, mlynářský průmysl, vinařství, mezinárodní obchod, zpracování kukuřice, ingredience, rýže a luštěniny a biotechnologie.Současná společnost SOUFFLET AGRO a.s. vznikla v červnu 2007, sídlí v Prostějově a zaměstnává téměř 150 zaměstnanců.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: IT

Počet hodin za týden:

Místo výkonu práce: Prostějov

Odměna:

Termín uzávěrky: 31. 3. 2022

Zveřejněno: 21. 1. 2022

Kontakty

Kontaktní osoba: Kateřina Nováková

Kontaktní telefon: +420 582 328 324

Kontaktní email: knovakova@soufflet.com

Další kontakt:

BUSINESS APPLICATION AND DIGITAL SPECIALIST

As a member of international agriculture GROUP SOUFFLET, we are looking for a dynamic Business Application and Digital Specialist to join our international IT team located in Prostějov.

Become a member of team responsible for business applications and digital tools used by  employees, customers and partners within central and eastern Europe regions. Focus on modern technologies in your daily work and enjoy working on our IT and digital projects. If terms such as process digitalization, cloud, mobile, web, advanced analytics are close and interesting to you, do not hesitate to contact us!

Are you fresh from ICT area studies or looking for internship? We offer as well junior opportunities!

 

WHAT IS YOUR MAIN MISSION?

  • contribution on IT & digital projects
  • responsibility and ownership of assigned area (system, tool, project)
  • focus on business process improvement and digitalization
  • analysis of business requirements
  • drawing of user stories and functional specifications
  • research and study of digital tools
  • knowledge and consultancy for deployed solutions
  • gather information from customer/user experience

WHAT SKILLS ARE WELCOME?

  • IT or digital project practice and experience
  • coordination and organization capabilities
  • competent with mobile, web, business, customer apps & tools
  • competent with O365 landscape (SharePoint, PW-Apps, PW-Automate, PW-BI etc.)
  • common understanding of ERP processes (SAP or other)
  • holding of agile project principles
  • proactive approach, analytical and innovative thinking, reliability
  • clear communication and good presentation skills
  • open for travel abroad

WHAT DO WE OFFER?

  • background of a stable company with a long tradition
  • international environment
  • career growth within international organization
  • 5 weeks of vacation
  • meal vouchers worth 120 KČ
  • pension insurance contribution
  • partial home-office

 

Are you interested in our offer of possision? Contact our HR department!