Bezpečnostní pracovník (m, ž) oddělení hospodářské správy odboru kancelář ředitele pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 15020 Kč - 21750 Kč
Termín uzávěrky: 18. 10. 2024
Zveřejněno: 2. 10. 2024
Pokud máte zkušenosti v oblasti bezpečnosti a hledáte pozici, kde můžete uplatnit své dovednosti, těšíme se na vaši přihlášku.
Hledáme bezpečnostního pracovníka, který doplní náš tým v zajišťování bezpečnosti a plynulého chodu krajského úřadu. Vaší náplní práce bude poskytování základních informací návštěvníkům o pracovištích, odborech a provozní době úřadu, stejně jako vydávání klíčů zaměstnancům. Budete zajišťovat doprovod návštěv po budovách, provádět spojování telefonních hovorů, a řídit vjezd na parkoviště a parkování aut ve dvoře. Součástí vašich úkolů je také obsluha místního evakuačního rozhlasu, provádění kontrolních obchůzek.
Budete zodpovědní za monitoring bezpečnostního kamerového systému, elektronického poplachového zařízení a zařízení elektronického požárního systému, včetně vyhodnocování a evidence poplachových stavů a ověřování oprávněnosti vstupu do objektu. Dle potřeby zaměstnavatele budete také zastupovat kolegy na vrátnici s nepřetržitým provozem, nebo s provozem ve 12-ti hodinových směnách, tedy i v nočních hodinách.
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
- potřebné vzdělání: střední vzdělání s výučním listem nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost ostrahy objektů a ovládání zabezpečovacích systémů výhodou
- běžná znalost práce na PC (elektronická pošta, internet)
- další požadavky:
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- výhodou zkušenosti s obsluhou bezpečnostních systémů ALVIS, LATIS, ASSET CLIENT, požární systém BOSCH, ESSER
- schopnost samostatné práce a řešení problémů
- pečlivost, zodpovědnost, přesnost, spolehlivost
- odolnost vůči stresu
Co vám nabízíme:
- odbornou podporu ze strany kolegů
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- pět týdnů dovolené, sick days
- stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card
- místo výkonu práce v centru Brna
- firemní mateřskou školku
- stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 4 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: co nejdříve, případně dle dohody
Strukturovaný profesním životopis, s označením obsazované pozice, zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 18.10.2024, nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno.
Potřebujete více informací?
Kontaktní pracovník: Ing. Zbyněk Lenomar, vedoucí oddělení hospodářské správy odbor kancelář ředitele; e-mail: lenomar.zbynek@jmk.cz, tel.: 541 658 833
Petra Skokanová Abrhámová, oddělení personální
odbor kancelář ředitele; e-mail: skokanova.petra@jmk.cz, tel: 541 651 224