asistent -asistentka vedoucího odboru kancelář ředitele
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Pardubický kraj
Popis zaměstnavatele:
Krajský úřad Pardubického kraje
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden:
Místo výkonu práce: Pardubice
Odměna:
Termín uzávěrky: 14. 6. 2023
Zveřejněno: 31. 5. 2023
Asistent – asistentka vedoucího odboru kancelář ředitele
Místo výkonu práce: Pardubický kraj – Krajský úřad Pardubického kraje
Platové zařazení: 8. platová třída (odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Charakteristika vykonávané činnosti:
zajišťuje provozní, organizační a administrativní podporu vedoucí kanceláře ředitele úřadu dle potřeb – zejména:
- zabezpečuje došlou poštu (v písemné i elektronické podobě) vč. její evidence – elektronický systém spisové služby GINIS
- koordinuje a zabezpečuje archivaci dokumentů útvaru
- spolupráce na interních poradách (organizace, podklady, zápis)
- kompletuje dokumenty na úseku evidence docházky a podkladů pro výpočet platu
- spolupráce na tvorbě zpráv do RPk/ZPk
- podílí se na odborných činnostech ostatních útvarů odboru v rámci domluvené kompetence,
- podporuje koordinaci pracovního dne celého odboru, zpracovává další agendu v rámci vymezeného druhu práce
Požadavky:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, praxe v obdobných pozicích vítána
- velmi dobré komunikační schopnosti
- loajalita, svědomitost a ochota učit se novým věcem
- profesionální a příjemné vystupování
- znalost práce na PC, požadujeme znalost problematiky spisové služby GINIS
Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:
- přesné označení výběrového řízení
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- telefonní kontakt
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:
- profesní životopis, včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech a praxi týkající se činností souvisejících s využíváním informačních a komunikačních technologií a ostatních administrativních činností dle uvedené charakteristiky
- kopie dokladů osvědčujících absolvování odborných kurzů a vzdělávacích programů uvedených
v životopisu
- ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
Předpokládaný termín nástupu: dohodou (PP na dobu neurčitou)
Lhůta pro podání přihlášky: do 14. 6. 2023
Způsob podání přihlášky: písemně na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje
oddělení personálních věcí a vzdělávání
Komenského náměstí 125
532 11 Pardubice