DigiUP 6 – Facebook I. – měření výkonu a reklama
Na dnešním DigiUPu se dozvíte, jak se reklama na Facebooku dělá, ale i jak se dělat nemá. Vysvětlíme si jednotlivé cíle kampaní a jejich cílení od širokého až po naprosto specifické. Seznámíme se s aktuálním prostředím Ads manageru.
Lektor Jan Brumlík se zabývá Facebook reklamou v agentuře, která je největším partnerem Facebooku ve střední a východní Evropě. Tvoří kampaně od malých lokálních klientů až po nadnárodní korporace nebo neziskové organizace. Jeho specializací je pokročilý tracking uživatelů a díky tomu přesnější cílení a optimalizace kampaní, což přináší lepší výsledky s menšími náklady.
Místo konání: Nové prostory Kariérního centra UPOL, Křížkovského 511/8, Olomouc (přízemí vpravo)
Pokud se zúčastníte celého cyklu DigiUPu, můžete od nás získat Osvědčení o absolvování.
Akce je určena studentům a také zaměstnancům Univerzity Palackého v Olomouci. Kapacita je omezena.
V případě, že se na kurz přihlásíte, ale nemůžete se dostavit, informujte nás o tom e-mailem na kariernicentrum@upol.cz.