Skip to main content

DigiUP 6 – Facebook I. – měření výkonu a reklama

Na dnešním DigiUPu se dozvíte, jak se reklama na Facebooku dělá, ale i jak se dělat nemá. Vysvětlíme si jednotlivé cíle kampaní a jejich cílení od širokého až po naprosto specifické. Seznámíme se s aktuálním prostředím Ads manageru.

Lektor Jan Brumlík se zabývá Facebook reklamou v agentuře, která je největším partnerem Facebooku ve střední a východní Evropě. Tvoří kampaně od malých lokálních klientů až po nadnárodní korporace nebo neziskové organizace. Jeho specializací je pokročilý tracking uživatelů a díky tomu přesnější cílení a optimalizace kampaní, což přináší lepší výsledky s menšími náklady.

Místo konání: Nové prostory Kariérního centra UPOL, Křížkovského 511/8, Olomouc (přízemí vpravo) 

Pokud se zúčastníte celého cyklu DigiUPu, můžete od nás získat Osvědčení o absolvování.

Akce je určena studentům a  také zaměstnancům Univerzity Palackého v Olomouci. Kapacita je omezena.

V případě, že se na kurz přihlásíte, ale nemůžete se dostavit, informujte nás o tom e-mailem na kariernicentrum@upol.cz.


Registrace je umožněna jen studentům a zaměstnancům po přihlášení

Datum: 8. 11. 2022

Čas: 17:00

Místo: 
Nové prostory Kariérního centra UPOL, Křížkovského 511/8, Olomouc (přízemí vpravo)