DigiUP 5 – Streamovací služby jako marketingové nástroje
Cílem kurzu je seznámení posluchačů se streamingovým ekosystémem (Youtube, Spotify, Apple Music, Deezer) včetně souvisejících nástrojů a jejich praktického využití v rámci digitálního marketingu. Zjistíte, jak se hudba propaguje na digitálních streamingových službách, jak fungují playlisty, optimalizace kanálů a jaké jsou další aspekty v oblasti tvorby hudebního obsahu spojené s digitální érou.
Lektor Petr Řičánek působí jako manažer digitálního oddělení hudebního vydavatelství SUPRAPHON a zároveň jako zpěvák vystupující pod pseudonymem Petrofski. V minulosti pracoval jako mediální analytik oddělení obchodu a licencování INTERGRAM. Je absolventem University of South Wales v oboru “Popular and Commercial Music” – denně se setkává s různorodou agendou týkající se hudby, popkultury, digitálního prostředí, marketingu a technologií.
Pokud se zúčastníte celého cyklu DigiUPu, můžete od nás získat Osvědčení o absolvování.
Akce je určena studentům a také zaměstnancům Univerzity Palackého v Olomouci. Kapacita je omezena.
V případě, že se na kurz přihlásíte, ale nemůžete se dostavit, informujte nás o tom e-mailem na kariernicentrum@upol.cz.