Skip to main content

DigiUP 4 – Digitální strategie, PPC

V rámci další části cyklu DigiUP získáte základní přehled o tom, na jakých principech fungují PPC systémy. Dozvíte se, co je potřeba udělat pro to, abyste byli vidět na Googlu, kolik stojí reklama na YouTube nebo jaké jsou možnosti cílení na Facebooku. Celé se to také naučíme chápat v kontextu širší marketingové strategie pomocí rámce See Think Do Care.

Lektor Daniel Kotisa působí jako stratég digitálního marketingu na volné noze. Snaží se svým klientům poskytnout ucelený pohled na online marketing a pomáhat jim se samotnou exekutivou. Má za sebou práci pro velké nadnárodní společnosti, přesto (a nebo právě proto) se rád věnuje především menším a středním byznysům. Tři roky školil pro Google jako Google Partners Trainer a podílel se také na vývoji marketingových technologií ve spolupráci se startupem ROI Hunter.

Místo konání: Nové prostory Kariérního centra UPOL, Křížkovského 511/8, Olomouc (přízemí vpravo) 

Pokud se zúčastníte celého cyklu DigiUPu, můžete od nás získat Osvědčení o absolvování.

Akce je určena studentům a  také zaměstnancům Univerzity Palackého v Olomouci. Kapacita je omezena.

V případě, že se na kurz přihlásíte, ale nemůžete se dostavit, informujte nás o tom e-mailem na kariernicentrum@upol.cz.


Registrace je umožněna jen studentům a zaměstnancům po přihlášení

Datum: 25. 10. 2022

Čas: 17:00

Místo: 
Nové prostory Kariérního centra UPOL, Křížkovského 511/8, Olomouc (přízemí vpravo)