Skip to main content

DigiUP 2.- Copywriting a obsahové marketingové strategie

Tentokrát spolu odhalíme copywriterovo minimum: základní principy tvorby marketingových textů i to, kdo je vlastně copywriter a kolik stojí jeho práce. Dozvíte se také více o typologii webových textů i o tom, kde hledat inspirační zdroje pro copywritery.
Obsahová specialistka a copywriterka na volné noze Radka Legerská se tvorbě marketingových textů a obsahových strategií věnuje už řadu let. Vystudovala bohemistiku a literární vědu. Od té doby se živí psaním. Své zkušenosti ráda předává dál: školí a mentoruje jak firmy, tak začínající copywritery. Na Ekonomické fakultě VŠB-TUO v Ostravě přednáší předmět Copywriting.

Registrace je umožněna jen studentům a zaměstnancům po přihlášení

Datum: 13. 10. 2021

Čas: 16:30

Místo: 
Studentský klub, Zbrojnice, Biskupské nám 1