ANALYTIK / ANALYTIČKA MEDIÁLNÍCH OBSAHŮ
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Popis zaměstnavatele:
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání je nezávislý a samostatný regulační orgán s celostátní působností, který vykonává státní správu v oblasti rozhlasového a televizního vysílání, převzatého vysílání, audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání a v oblasti služeb platforem pro sdílení videonahrávek. Dohlíží na zachovávání a rozvoj plurality programové nabídky a informací v oblasti rozhlasového a televizního vysílání a převzatého vysílání, dbá na jeho obsahovou nezávislost, reaguje na podněty široké veřejnosti a ukládá sankce podle zákona.Svými stanovisky a návrhy se podílíme na vytváření zásad státní politiky České republiky ve vztahu k vysílání a ke koncepci jeho rozvoje a ve vztahu ke zvyšování úrovně mediální gramotnosti a aktivně spolupracujeme v této oblasti i na mezinárodní úrovni.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Marketing a média
Počet hodin za týden: 20-40
Místo výkonu práce: Praha (s možností práce z jiného místa)
Odměna: 11. platová třída (od 26.680 Kč do 38.570 Kč)
Termín uzávěrky: 28. 4. 2025
Zveřejněno: 14. 4. 2025
ANALYTIK / ANALYTIČKA MEDIÁLNÍCH OBSAHŮ
Služební poměr na dobu neurčitou. Vhodné pro absolventy.
Platová třída: 11 (platový tarif od 26.680 Kč do 38.570 Kč, podle započitatelné praxe)
Předpokládaný nástup: květen 2025 nebo dle dohody
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní zkušenost v úřadě s celostátní působností
- pružné rozvržení pracovní doby
- možnost kratšího úvazku
- po zapracování možnost práce z domova
- 25 dní dovolené / 5 dní zdravotního volna (sick days) / studijní volno
- prostor pro další vzdělávání a odborný růst
- adaptační proces pod dohledem zkušených kolegů
- příspěvek na stravování a z FKSP
- zaměstnanecké tarify u mobilního operátora
- práci v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
Co bude Vaší pracovní náplní:
- monitoring a analýza televizního vysílání, audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání a služeb platforem pro sdílení videonahrávek
- kontrola dodržování povinností provozovatelů vysílání a poskytovatelů audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání a služeb platforem pro sdílení videonahrávek
- zpracování podkladů pro rozhodování Rady včetně práce s příslušnými záznamy a zpracování výstupů dle rozhodnutí Rady
- vedení a doplňování databází
- komunikace s provozovateli
Co od Vás požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu humanitního zaměření
- vynikající písemný projev, všeobecný rozhled
- svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
- samostatnost, pečlivost, flexibilitu
- orientaci v oblasti sociálních sítí
- analytické myšlení
- schopnost vyhledávat, třídit, zpracovávat a vyhodnocovat informace (zkušenost s obsahovou analýzou výhodou)
- uživatelskou znalost kancelářských programů (MS Word, Excel, Outlook)
Jedná se o výběrové řízení podle zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo doručené, resp. podané způsobem uvedeným v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve lhůtě do 27. dubna 2025.
Bližší informace naleznete na webových stránkách Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Předpokládaný nástup: květen 2025 nebo dle dohody