Skip to main content

Právník (m, ž) oddělení právního odboru kancelář ředitele

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč

Termín uzávěrky: 25. 11. 2024

Zveřejněno: 8. 11. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Co dělá práci našich právníků zajímavou? To, že návod často neexistuje! Smysluplná práce s přímým dopadem na efektivní chod organizace. Mimořádné situace, které zcela obrátí pozornost na jiné úkoly a dají jim prioritu.

 

Nabízíme příležitost k profesnímu růstu, zapojení do zajímavých projektů v různých právních oblastech a velkou míru volnosti a zodpovědnosti při řešení problémů.

 

Co Vás čeká?

Budete se aktivně podílet na přípravě a zadávání veřejných zakázek, týkajících služeb, dodávek a prací, které jsou nezbytné pro každodenní fungování a provoz úřadu, s přímým dopadem na kvalitu veřejných služeb.

Budete poskytovat právní poradenství kolegům z ostatních oddělení odboru ve věcech pracovněprávních, při správě majetku či při řešení mimořádných událostí jako bylo tornádo nebo pandemie.

 

Budete zabezpečovat činnosti podpůrného orgánu dle zákona o střetu zájmů, vyřizovat žádosti o svobodném přístupu k informacím, přezkoumávat rozhodnutí správních orgánů na úseku přestupků dle zákona o střetu zájmů a krizového zákona, anebo se budete podílet na přípravě udělení souhlasu ředitele krajského úřadu se jmenováním a odvoláním tajemníka obecního úřadu.

 

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo a právní věda
  • aktivní přístup a samostatnost při plnění individuálních úkolů, práci bez neustálé supervize
  • schopnost stanovit si priority a řešit úkoly podle jejich důležitosti a mimořádnosti
  • ochotu hledat souvislosti v kontextu, rychle se adaptovat na nové situace
  • schopnost odůvodnit svá rozhodnutí a srozumitelně je sdělit ostatním, včetně „neprávníků“
  • schopnost nést za svá rozhodnutí zodpovědnost
  • sdílení znalostí, získaných zkušeností a informací s kolegy na oddělení.

 

Nabízíme:

  • pestrou agendu umožňující zabývat se různými oblastmi práva
  • velkou míru volnosti při hledání řešení právních otázek se zaměřením na kvalitu a efektivitu
  • vedoucího a kolegyně, kteří vás nenechají v nesnázích, spolupracují a sdílí zkušenosti
  • Work-life balance je pro nás důležitý, a proto hledáme oboustrannou spokojenost
  • pozice je na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 3 plně hrazené Sick Days
  • stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6.000 Kč/rok
  • příspěvek na penzijní připojištění, dlouhodobý investiční produkt (DIP)
  • příspěvek na kulturní a sportovní akce organizované JMK
  • firemní mateřskou školu

 

 

 

Místo výkonu práce:         Brno, Žerotínovo náměstí 3

Platové podmínky:            platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Nástup:                                 dle dohody

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 25.11.2024.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis a motivační dopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět            na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Martin Koníček

vedoucí odboru kancelář hejtmana

telefon 541 651 261, e-mail: konicek.martin@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová

oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

 

Těšíme se na setkání s vámi!