Skip to main content

Hlavní metodik/metodičky účetnictví oddělení financování obcí odboru ekonomického

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč

Termín uzávěrky: 26. 9. 2024

Zveřejněno: 11. 9. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Hledáme odborníka na účetnictví a rozpočet pro Jihomoravský kraj!

Charakteristika vykonávané práce:

  • Metodická a poradenská činnost: Budete poskytovat odborné konzultace obcím a dobrovolným svazkům obcí v oblasti účetnictví a rozpočtu. Vaše rady a doporučení pomohou těmto subjektům efektivně spravovat své finance a dodržovat platné právní předpisy. Zajistíte, aby byla jednotná metodika účetnictví důsledně uplatňována ve všech obcích a dobrovolných svazcích obcí se sídlem na území kraje. Vaše práce přispěje k transparentnosti a efektivitě finančního řízení.
  • Organizace předkládání účetních a finančních výkazů: Budete organizovat předkládání účetních a finančních výkazů obcí, dobrovolných svazků obcí a neškolských příspěvkových organizací zřizovaných obcemi do Centrálního systému účetních informací státu.
  • Kontrola účetních a finančních výkazů: Stanovíte metody a postupy pro kontrolu správnosti účetních a finančních výkazů předkládaných obcemi a dobrovolnými svazky obcí. Vaše práce zajistí, že všechny finanční údaje budou přesné a v souladu s právními předpisy.
  • Schvalování výkazů: Budete pro potřeby Ministerstva financí schvalovat finanční výkazy obcí a dobrovolných svazků obcí v Centrálním systému účetních informací státu.
  • Aktualizace znalostí: Průběžně se budete seznamovat s právními předpisy souvisejícími s agendou.

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání magisterském nebo bakalářském studijním programu
  • studijní obor: nejlépe ekonomika, veřejná správa
  • zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru),
  • rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
    • praxe zejména v oblasti účetnictví územních samosprávných celků a rozpočtové skladby
    • dobrá znalost nástrojů Microsoft Office
    • výhodou znalost účetního SW Gordic
    • ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
    • schopnost týmové spolupráce, komunikační a prezentační schopnosti
    • schopnost nárazově absorbovat velké množství informací
    • odolnost vůči zátěži
    • samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita.

 Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou v centru Brna
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
  • stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění (nebo DIP) v hodnotě 1.000 Kč/měsíc
  • firemní mateřskou školku
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
  • stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv

Místo výkonu práce:      Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO

Platové podmínky:         platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Termín nástupu:              od 01.11.2024

 Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 26.09.2024.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Kontaktní pracovník:           Ing. Antonín Špaček, vedoucí oddělení financování odboru ekonomického
telefon 541 652 233, email: spacek.antonin@jmk.cz

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail:
musilova.jana@jmk.cz nebo další informace na: www.jmk.cz.

Těšíme se na setkání s vámi!