Skip to main content

referent společné státní správy a samosprávy

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Univerzita obrany

Popis zaměstnavatele:

Univerzita obrany je státní vysoká škola a připravuje vojenské profesionály a další odborníky působící ve sféře bezpečnosti a obrany státu na základě potřeb Armády ČR, státní správy a smluvních závazků s ostatními demokratickými státy. Univerzita obrany poskytuje akreditované vzdělání v bakalářských, magisterských a doktorských studijních programech, které jsou vojensko-manažerského, ekonomického, technického a zdravotnického zaměření.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Administrativa

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: od 28.250,-

Termín uzávěrky: 30. 8. 2024

Zveřejněno: 10. 7. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Ivan Hlavačka

Kontaktní telefon: 973442740

Kontaktní email: ivan.hlavacka@unob.cz

Další kontakt:

Rektorka – velitelka Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

referent společné státní správy a samosprávy skupiny rozvoje a podpory managementu oddělení rozvoje a podpory managementu úseku prorektora pro vnitřní řízení a kvalitu rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou na 12 měsíců (s možností prodloužení).

Vlastnosti pracovního místa:

Kvalifikační předpoklad: vysokoškolské magisterské vzdělání

Mzdové zařazení: 12. platová třída

Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně

Místo výkonu práce: Brno

Předpokládaný termín obsazení místa: 1. října 2024, popř. dle dohody

Obsah činnosti:

  • koordinace a zpracování plánovacích a hodnotících dokumentů univerzity v gesci prorektora pro vnitřní řízení a kvalitu,
  • zpracování a novelizace vnitřních předpisů a dalších aktů řízení univerzity v gesci prorektora pro vnitřní řízení a kvalitu,
  • příprava podkladů a zpracování analýz pro podporu rozhodovacího procesu hlavních funkcionářů univerzity a pro tvorbu strategických dokumentů univerzity,
  • koordinace tvorby strategických dokumentů a jejich závěrečná redakce,
  • hodnocení požadavků na institucionální prostředí a koordinace přípravy komplexních podkladů pro žádost o udělení institucionální akreditace UO ve vzdělávací oblasti Bezpečnostní obory,
  • analýza podkladů pro výkon vnitřní kontroly v gesci prorektora pro vnitřní řízení a kvalitu a v oblastech působnosti oddělení.

Požadavky na uchazeče:

  • uživatelská znalost programů Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat Pro),
  • jazyková způsobilost v anglickém jazyce odpovídající úrovni NATO STANAG 6001 – SLP 2222 nebo ekvivalent,
  • zájem o oblast terciárního vzdělávání,
  • praxe s tvorbou strategických dokumentů univerzity a v oblasti řízení kvality vzdělávací instituce výhodou,
  • pracovní zkušenosti v univerzitním prostředí, příp. AČR, výhodou (zejména v oblasti vzdělávací nebo tvůrčí činnosti),
  • splnění podmínek pro práci s utajovanými informacemi pro stupeň utajení „VYHRAZENÉ“.

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci,
  • stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
  • 200 hodin dovolené,
  • možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů („Sick Days“),
  • výhody závodního stravování,
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty),
  • bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
  • možnost bezplatného parkování,
  • možnost bezplatného využívání univerzitních sportovišť,
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky za zvýhodněnou cenu,
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany.

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 30. srpna 2024.

Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 6. září 2024, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.

Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.

Ostatní sdělení:

Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů:

ivan.coufal@unob.cz