Regionální exportní konzultant
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Popis zaměstnavatele:
Agentura CzechInvest naplňuje klíčovou úlohu v oblasti podpory podnikání a investic v její komplexní podobě. Unikátní spojení regionálního, centrálního a mezinárodního působení zajišťuje integritu služeb a schopnost propojovat globální trendy s regionálními podmínkami v České republice. Jedním z hlavních cílů CzechInvestu je přeměna České republiky v inovačního lídra Evropy. CzechInvest je státní příspěvkovou organizací podřízenou Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR. Založen byl v roce 1992.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Administrativa
Počet hodin za týden:
Místo výkonu práce: Olomouc
Odměna:
Termín uzávěrky: 10. 7. 2023
Zveřejněno: 22. 6. 2023
Agentura CzechInvest díky svému regionálnímu, centrálnímu a mezinárodnímu působení zajišťuje komplexní služby pro své klienty. Stále více se zaměřujeme na inovativní projekty s cílem zvýšit technologickou úroveň České republiky.
Jsme CzechInvest. Tým profesionálů, kteří jsou na svou práci hrdí, a kteří chtějí propagovat Českou republiku jako vhodné místo pro podnikání i k životu. Na pozici REGIONÁLNÍ EXPORTNÍ KONZULTANT pro Olomoucký a Zlínský kraj budete vyhledávat podnikatelský a exportní potenciál ve svěřeném regionu.
Nejsme běžná státní správa. Spojujeme a podporujeme podnikatele, stojíme u vzniku zajímavých firem a kultivujeme podnikatelské prostředí.
Je to pro tebe zajímavá výzva? Pokud ano, staň se součástí týmu CzechInvest.
Co bude tvým cílem?
- vyhledávání a akvizice nových klientů s exportním potenciálem
- vyhledávání podnikatelských a exportních partnerů ve svěřených regionech
- konzultační činnost služeb agentury CzechTrade a předávání nových kontaktů na centrálu CzechTrade
- účast na organizaci marketingových akcí společností CzechInvest a CzechTrade – konzultační dny, semináře atp.
Bez čeho se neobejdeš?
- orientace na klienta a výsledek – drive obchodního zástupce výhodou
- schopnost vyhledávat a vyhodnocovat informace
- komunikačních dovedností, sociální smělosti a asertivity
- proaktivity, samostatnosti a schopnosti dotahovat věci do konce
- angličtiny alespoň na úrovni B2 – psaní ani mluvení v angličtině ti nedělá problémy
- zkušenost z období pozice výhodou, není však podmínkou
- diplom z VŠ (minimálně Bc.)
- řidičského průkazu B – aktivní řidič
Co ti na oplátku nabízíme?
- poloviční pracovní úvazek – 0,5 HPP
- pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s předpokladem navazujícím na dlouhodobou spolupráci
- nástup ihned nebo dohodou
- možnost občasné práce z domova a flexibility pracovní doby
- osobní i profesní rozvoj – ať už prostřednictvím každodenní praxe, účasti na akcích nebo dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné semináře, měkké dovednosti apod.)
- 5 týdnů dovolené a sick days – kráceno dle výše úvazku
- systém benefitů (stravenky v hodnotě 120 Kč, jazykové kurzy, osobní i profesní rozvoj, příspěvek 500 Kč/měs. na multisport kartu/penzijní pojištění nebo využití v rámci benefitu programu)
- pracoviště v regionální kanceláři CzechInvestu v Olomouci
Zaujali jsme tě? Pošli nám prostřednictvím níže uvedené webové stránky životopis – chceme tě poznat blíž. Když budeme mít pocit, že se ti u nás bude líbit, setkáme se osobně.
https://www.czechinvest.org/cz/CzechInvest/Kariera/Regionalni-exportni-konzultant-0,5-HPP-Olomouc