referent/ka vnitřních věcí státu oddělení správní OSPŽ
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Administrativa
Počet hodin za týden:
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: od 25.280,- Kč do 37.170,- Kč dle délky praxe (možnost osobního ohodnocení a odměn)
Termín uzávěrky: 5. 1. 2024
Zveřejněno: 14. 6. 2022
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa
referenta/referentky vnitřních věcí státu oddělení správního
odboru správního a Krajského živnostenského úřadu
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, BRNO
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 11
Termín nástupu: od 01.03.2024, nebo dle dohody
Charakteristika vykonávané práce:
práce v oblasti státoobčanské a matriční agendy v návaznosti na rodinné a mezinárodní právo, kontrola a metodická pomoc obcím na úseku matrik, zabezpečování odborné přípravy a zkoušek matrikářů obecních úřadů
Kontaktní pracovník: JUDr. Eva Sychrová
vedoucí oddělení správního, odboru správního a Krajského živnostenského úřadu
tel. 54165 2216; e-mail: sychrova.eva@kr-jihomoravsky.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele, tel. 541 651 105,
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo v magisterském studijním programu
- studijní obor: nejlépe veřejná správa
- znalosti oboru: dobrá znalost agendy státního občanství a matrik, vidimace a legalizace
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti: při správě matrik a státního občanství (do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru)
- praxe: vítána v oboru práva nebo ve veřejné správě
- vítána znalost AJ nebo NJ
- rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- další požadavky:
- schopnost samostatné odborné práce
- pečlivost, zodpovědnost
- organizační schopnosti
- ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané vědomosti
- velmi dobré komunikační schopnosti
- zvládání stresových situací
- vítáno řidičské oprávnění skupiny B
- znalost MS Office
Nabízíme:
- odbornou podporu ze strany kolegů
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě
- místo výkonu práce v centru Brna
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
- stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, účast na odborných konferencích,
- stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv
Strukturovaný profesním životopis, s označením obsazované pozice, zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 05.01.2023, nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno.