Referent/referentka právní agendy (PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA) oddělení legislativního a právního odboru kontrolního a právního (doba určitá)
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Administrativa
Počet hodin za týden:
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 25 280 - 37 170 KČ, DLE DÉLKY PRAXE (MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN)
Termín uzávěrky: 10. 7. 2023
Zveřejněno: 3. 2. 2022
Referent/referentka právní agendy (PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA) oddělení legislativního a právního odboru kontrolního a právního
(pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou)
Charakteristika vykonávané práce: referent/referentka právní agendy zajišťuje metodickou činnost v oblasti ochrany osobních údajů podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a podle zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Komplexně zabezpečuje agendu žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Poskytuje právní konzultace v rámci KrÚ JMK. Zastupuje Jihomoravský kraj a jeho orgány před soudy, aj.
Kontaktní pracovník: Mgr. Radomír Zimek, pověřen vedením odboru kontrolního a právního, tel.: 541 651 235, e-mail: zimek.radomir@jmk.cz
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- studijní obor: právo
- znalost příslušné legislativy: problematika ochrany osobních údajů; postavení, činnosti a působnosti vyšších územních samosprávných celků a jejich orgánů – znalost zákona o krajích, zákona o obcích, problematiky samosprávy; zákona o svobodném přístupu k informacím; občanské právo, obchodní právo, správní řád; problematika veřejné podpory; všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji
- splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- další požadavky:
- schopnost samostatné i týmové práce
- schopnost aktivně přistupovat k řešení problému
- tvůrčí a analytické myšlení
- výborné komunikační, organizační i prezentační schopnosti
- ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
- pečlivost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení.
Nabízíme:
- týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
- osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
- pět týdnů dovolené, 3 dny placené „sick days“,
- stravenky,
- příspěvek na penzijní připojištění 1000 Kč/měsíc,
- Edenred Benefits Card 6000 Kč/rok,
- zaměstnanecký příspěvek na divadelní představení,
- firemní mateřskou školku,
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
- stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.
Písemnou přihlášku se strukturovaným profesním životopisem zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 10.07.2023. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, email, datum a podpis.
Pokud Vás nabídka obsazovaného místa zaujala, bližší informace naleznete na www.jmk.cz – volná místa.
Všem zájemcům děkujeme!