referent/referentka krizového řízení oddělení krizového řízení odboru kancelář ředitele

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Kategorie: Neuvedeno

Místo výkonu práce: Brno

Typ úvazku: Práce na HPP

Odměna: od 22.9800,- Kč do 33.790,- Kč dle délky praxe (možnost osobního ohodnocení a odměn)

Termín uzávěrky: 1. 7. 2022

Zveřejněno: 16. 6. 2022

Kontakty

Kontaktní osoba: Mgr. Martin Koníček

Kontaktní telefon: 541651230

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt: Martina Kučerová

Krajský úřad Jihomoravského kraje

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa

referenta/referentky krizového řízení  oddělení krizového řízení a obrany

odboru kancelář ředitele

(pracovní poměr na dobu určitou – z důvodu řešení ukrajinské krize, nejdéle do 31.12.2022)

 

Místo výkonu práce:         Žerotínovo náměstí 3, BRNO

Platové podmínky:            se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 11

Termín nástupu:                 co nejdříve – dle dohody

 

Charakteristika vykonávané práce:  

Referent/referentka metodicky usměrňuje činnost na úseku ochrany obyvatel a krizového řízení včetně kontrolní činností v kraji; zajišťuje činnost Stálé pracovní skupiny krizového štábu kraje při svolání krizového štábu ke koordinaci záchranných a likvidačních prací nebo při řešení mimořádné či krizové situace na území kraje; podílí se na zabezpečení součinnosti s Ústředním krizovým štábem České republiky a dalšími krizovými štáby; aj.

 

Kontaktní pracovník:     Mgr. Martin Koníček, vedoucí odboru kancelář ředitele, tel. 541 651 261; e-mail: konicek.martin@jmk.cz

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • studijní obor: nejlépe ochrana obyvatelstva, krizové řízení
  • znalosti oboru: krizové řízení, zajišťování obrany České republiky, hospodářská opatření pro krizové stavy, znalost zákona o obcích, zákona o krajích, zkušenosti při aplikaci zákona o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti
  • praxe: vítána praxe v oblasti krizového řízení
  • další požadavky:
  • organizační schopnosti
  • schopnost aktivně řešit problémy
  • samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita
  • velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti
  • schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu
  • výborná uživatelská znalost MS Office
  • ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí v praxi
  • znalost regionu Jihomoravského kraje
  • řidičské oprávnění skupiny B.

Nabízíme:

  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
  • pět týdnů dovolené, sick days,
  • stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card,
  • zaměstnanecký příspěvek na divadelní představení,
  • firemní mateřskou školku,
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
  • stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 01.07.2022. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, email, datum a podpis.

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Poskytnuté osobní údaje bude správce (Jihomoravský kraj, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno IČO: 70888337) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantována svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.

KONTAKT

Kariérní centrum Univerzity Palackého v Olomouci

Biskupské nám 1 Olomouc zobrazit na mapě

+420 585 631 054

kariernicentrum@upol.cz

Korespondenční adresa:
Křížkovského 8, Olomouc, 771 47


administrace

Provozní doba

Po: 8:00 – 12:00,13:00 – 15:00
Út: 8:00 – 12:00
St: 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00
Čt: 8:00 – 12:00
Pá: Zavřeno

Konzultace a koučink na základě předchozí dohody


Podpořili nás